2018.aasta sügisel käivitus Alutaguse Matkaklubis KÜSK toetusel projekt, mille raames keskenduti kahele tegevussuunale: tootearendus ja turundus.
Mõlemas tegevussuunas oli valitud kolm põhitegevust.
Tootearenduses:
* Töötati välja kohapõhised matkapaketid maakonna 5-le turismikeskusele.
* Töötati välja 9 loodusvaatlus- ja korilusretke. Lisaks sihtrühmapõhiseid pakette (näiteks retk ülekaalulistele)
* Töötati välja matkaalased koolituskavad.
Turunduses:
* Töötati välja turundusstrateegia.
* Anti välja 5 sisuturundusartiklit delfis ja National Geographic’s, väljatöötatud paketid sisestati turismiportaalidesse, loodi 105-st fotost koosnev fotopank.
* Viasuaali ja maine loomiseks soetati AMK logoga surfilipud, banner ja vormijoped.
Projekti eesmärk.
Konkurentsivõimelise hinnaga kvaliteetsed, atraktiivse matkapaketid (sh loodusvaatlusmatkad, korilusmatkad) ja matkaalased koolitused ning nende läbimõeldud turundamine on aluseks matkaklubi võimekale majandustegevusele ehk omatulu teenimisele. See omakorda tagab organisatsiooni finantsstabiilsuse ja loob aluse edukale missiooni täitmisele – ehk läbi ressursside (omatulu) suunamise põhikirjaliste eesmärkide täitmisele – tagada järjepidev matkaspordi ja looduses liikumise areng maakonnas.
Organisatsioon ei sõltu enam nii palju fondidest ja annetustest ning üha rohkematel lastel, noortel ja ka täiskasvanutel tekib võimalus tegeleda aktiivse matkaspordiga, mis aitab kaasa nende kehalisele, vaimsele ja sotsiaalsele hakkamasaamisele.
Projekt teostati ajavahemikus: 01.09.2018 – 30.10.2019
Projekti toetuse summa on 11 874,25 eurot, omaosalus on 1761.23
Projekti rahastas siseministeerium ja Kodanikuühiskonna Sihtkapital